دانشگاه خصوصی بیلگی

Image

دانشگاه خصوصی بیلگی

دانشگاه بیلگی استانبول خود را مسئول آموزش برای زندگی می‌داند. این خیلی عالی است که یک دانشگاه افق دید خود را زندگی آینده‌ی دانشجویان خود بداند. برای همین، تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی، دانشگاه بیلگی ترکیه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند. تنها 600 برنامه و توافقنامه تبادل دانشجو در این دانشگاه پیش روی شما خواهد بود. هر کدام از این فرصت‌ ها، آینده تحصیلی و کاری شما را متحول خواهد کرد.
حتی روزنامه ای به همین نام نیز در ترکیه وجود دارد که یکی از معتبرترین و قدیمی ترین رسانه های چاپی در ترکیه به حساب می آید. دانشگاهی بنام که در شهر زیبای استانبول قرار دارد. سطح کیفیت آموزش آن بالا است و تعداد دوره‌های آن حدود 150 دوره می باشد. به جرات می توان گفت که دانشگاه بیلگی یکی از بهترین انتخاب ها برای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی است.

رتبه دانشگاه بیلگی استانبول

دانشگاه بیلگی استانبول از زمان تاسیس خود همواره در پی ایجاد جامعه ای فرهنگی و علمی رو به رشد بوده است. تا به امروز نیز توانسته است رنکینگ های بسیار خوبی چه در سطح ملی و چه در سطح جهانی کسب کند. برای همین است که انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل می تواند یک انتخاب هوشمندانه و کاملا مناسب باشد. تعداد دانشجویان بین المللی این دانشگاه 965، تعداد کارمندان آکادمیک آن 845 است. سطح خروجی تحقیقاتی دانشگاه به استناد پایگاه QS در سطح بالا (HIGH) قرار دارد. از رتبه های مهم دانشگاه بیلگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رتبه تاثیر گذاری بر جهان در سایت THE : 301
  • رتبه در کشور های EECA : 166
  • رتبه رشته فیزیک در جهان سایت U.S.news : 396
  • رتبه رشته فیزیک سایتshanghai : 401
  • رتبه در ترکیه سایت Uni Rank : 25
  • رتبه جهان سایت Uni Rank : 1901