دانشگاه خصوصی فنرباغچه

Image

دانشگاه خصوصی فنرباغچه

دانشگاه فنر باغچه یک دانشگاه خصوصی است و در سال ۱۹۹۸ میلادی در شهر استانبول تاسیس شده است. دانشگاه فنرباغچه توسط باشگاه ورزشی فنر باغچه تاسیس شد. این دانشگاه که در ابتدا به عنوان یک موسسه سلامت و فرهنگ مشغول به کار بود، پس از مدتی مجوز دانشگاهی خود را به طور رسمی و قانونی در سال ۲۰۱۶ از دیوان سرای ترکیه به دست آورد.

این دانشگاه برنامه ها و فرصت های فراوانی جهت پذیرش دانشجویان بین المللی در سراسر جهان دارد. به دلیل فرصت تحصیل دانشجویان در برترین دانشگاه های اروپایی و هم چنین فرصت مزیت های فراوان این دانشگاه هم چون تعداد کم نفرات در کلاس ها و ایجاد امکانات آموزشی فراوان، دانشجویان فراوانی جهت ورود و پذیرش در این دانشگاه اقدام می کنند.  هم اکنون ۱۷۰۴۸ دانشجو در مقاطع کارشناسی و بالاتر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. زبان آموزشی دانشگاه فنر باغچه ترکی و در برخی از رشته ها، انگلیسی می باشد.

دانشگاه فنرباغچه شامل ۵ دانشکده و یک مدرسه خدمات سلامت است. رشته های گوناگونی هم چون علوم سیاسی، اقتصاد، زبان های خارجی، بانکداری، رادیو،تلویزیون و سینما، روابط عمومی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، طراحی و معماری،داروسازی، تغذیه، مامایی، فیزیوتراپی، پرستاری، تربیت بدنی، ارتودنسی، خدمات اتاق عمل، هوشبری، فناوری پروتز دندان و … تدریس می شود.

دانشکده ها

  • دانشکده مهندسی و معماری
  • دانشکده علوم مدیریتی و اقتصاد
  • دانشکده ارتباطات
  • دانشکده علوم ورزشی
  • دانشکده علوم سلامت