دانشگاه خصوصی گلیشیم

Image

دانشگاه خصوصی گلیشیم

دانشگاه گلیشیم یکی از دانشگاه های معتبر کشور ترکیه محسوب می شود. این دانشگاه به واسطه نقش پررنگ خود در پیشرفت و توسعه کشور ترکیه، دانشگاه توسعه استانبول یا Istanbul Developmental University نیز نامیده می شود. علاوه بر این به دنبال گسترش ارتباطات خود با بیش از 100 دانشگاه دنیا، از شهرت جهانی در سطح اتحادیه اروپا و خاورمیانه برخوردار است.

موسسه آموزش عالی گلیشیم یا به صورت اختصاری دانشگاه IGU یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است. این دانشگاه در سال 2008 م به عنوان مدرسه حرفه ای استانبول گلیشیم، تأسیس شد؛ اما فعالیت رسمی خود را به عنوان موسسه آموزش عالی گلیسیم از 2011.02.17 آغاز کرده است و 6 دانشکده و 2 مدرسه حرفه ای دارد. علاوه بر این از 22 مرکز خدماتی و 63 باشگاه دانشجویی برخوردار است که به دانشجویان این امکان را می دهد تا خارج از کلاس درس به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی بپردازند.

دانشگاه گلیشیم در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و خدماتی خود با بیش از 100 دانشگاه بین المللی در سراسر جهان به ویژه کشورهای ایالات متحده آمریکا، ژاپن، کره و … همکاری دارد. علاوه بر این در بسیاری از برنامه های تبادل دانشجویی در قالب برنامه های آراسموس و … شرکت کرده است. لذا این امکان را برای دانشجویان خود فراهم می کند تا در کنار استفاده از مزایای تحصیل در ترکیه، تحصیلات خود را در معتبرترین دانشگاه های آمریکا و اروپا ادامه دهند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه گلیشیم استانبول

دانشگاه عالی گلیشیم از ارتباطات وسیعی با دانشگاه های جهان برخوردار است. علاوه بر این از مجرب ترین کادر علمی و به روزترین تجهیزات و شیوه های آموزشی برای ارائه خدمات خود به دانشجویان استفاده می کند. این عوامل باعث شده است تا این دانشگاه بتواند مطابق با معتبرترین سیستم های رتبه بندی دانشگاه های جهان، رتبه و رنک بالایی کسب کند. از جمله رتبه های کسب شده توسط این دانشگاه عبارت اند از:

  • رتبه جهانی: 4132
  • رتبه در ترکیه: 78
  • رتبه جهانی دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی: 24
  • رتبه کیفیت زندگی: 4